idakarins

Alla inlägg under april 2010

Av Ida Rigby - 30 april 2010 17:18

Hade ett par gammla solglasögon i en låda som ena glaset hade åkt ur. Så plockade ut det andra glaset också, och VIPS så hade jag ett par nördglasögon !

haha,  

Av Ida Rigby - 30 april 2010 17:13

yees, valborg idag !


Sången gick bra, och det gjorde engelskaprovet också. Var inte alls svårt tyckte jag.


NU har jag städat och packat inför natten.


PUSS, ha en bra Valborg !

Av Ida Rigby - 29 april 2010 20:53

Idag hade vi sista övningen inför valbordfirandet på skolan, det gick inte så bra ... Bara att hoppas på det bästa imorgon !

  På "vanliga" kören började vi öva sångerna inför avslutningen, gospel som gäller i år ! Och det gillas av mig.


När jag kom hem studade jag lite engelska också har jag vart ute och "powerwalkat" en halv mil, gött !


Imorgon är det Valborg, ska firas med Sara, är ni förvånade ?

Hihi, jaja,

PUSS på er !

Av Ida Rigby - 28 april 2010 20:46

IGÅR var jag i stallet. Redd Goofhy och Jackpot, båda gick jättebra. Anmälde mig till en hoppkurs i sommar, blir skoj !


IDAG, skolan, sedan åkte jag hem, städade kaninburen ( inte det roligare men måste göras ) läste lite läxor och sedan var jag ute och gick nårga km med Moa. Även fast det regnade var det väldigt skönt. Länge sedan jag var ute och sprang nu, får sätta fart på det igen !

 Förresten var vi i stadsparken idag på friskvården, hade sjukt kul och hela klassen ( nja, nästan hela ) sprang om kring och lekte, haha.


Ciao !

Av Ida Rigby - 27 april 2010 09:20

har data nudåå, sticker till stallet när skolan är slut. Nej, jag får DAMP på detta tangentbordet,

puss på er !

Av Ida Rigby - 26 april 2010 20:17

nu är jag som rubriken lyder, sur. Hade tänkt bänk mih framför tv: men så funkar såklart inte trean ... Och nu på måndag går som ni som följer bloggen vet, mina två favoritprogram. Menmen, roar mej med att kolla bilder på Nicole, min favorit. Och Linnea, jag vet vem som vinner ! Tihi.

 Här är lite bilder på henne ...

            

Av Ida Rigby - 26 april 2010 18:53

seriöst, jag HATAR verkligen mitt hår just nu ! Har aldrig haft så där jättefint hår, men nu ser det för j*vligt ut ... Färgar ju mitt hår mörkt eftersom jag är blond men trvis mer i mörkt hår. Just nu har jag en superful utväxt, och den är inte liten heller ... Men snart så ska det färgas om ! Äntligen ! Köpte färg idag, haha. Det blev Casting Creme Gloss djup kastanj, från L´Oréal.

 Men inte bara det som är hemskt med mitt hår just nu, ... Mitt hår blir smutsigt väldigt lätt, och specielt om man tvättar det för ofta. Jag tvättade mitt hår både fredag och lördag och nu så är det verkligen fult. Men jag måste tvätta det imorgon efter stallet så om jag tvättar det även idag kommer detta bli en ond cirkel ch håret bli konstigt av det och därför ännu lättare sedan bli smutsigt fortare. SÅ därför tänker jag inte tvätta det idag, så det får se smutsigt ut imorgon. Men satsar på tofs, så det blir nog bra, hoppas jag.


Så nu har jag avreagerat mig lite, tack !

 PUSS !

Av Ida Rigby - 25 april 2010 20:01

var ju då som sagt och shoppiloppade med min kära familia idag, blidde en hel del sköna saker !


Först styrde vi kosan till Viared där Hööks ligger, och där blev det en t-shirt, en lite tunnare jacka typ, nya ridskor också någon slags putsgrejs till dom. Även ett par nya ridbyxor fanns med när vi gick ut ur affären.


Sedan blev det Knalleland, där inhandlades en baseballjacka, en Adidasjacka, ett par gladiatorskor och ett armband.


Här är bilder på några av sakerna !

  

ridskor, Hööks

ridjacka, Hööks

baseballjacka, Gina Tricot

Adidasjacka, Adidas/Stadium

              


Hoppas att Ni också haft en superdag, ciao !

   

Presentation

en blogg om mig, mitt liv och det som står mig närmast, allt från hästar till mode !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritaffär ?
 H&M
 Gina Tricot
 Lindex
 JC
 BikBok
 Zara
 Monki
 TopShop

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards