idakarins

Alla inlägg under februari 2010

Av Ida Rigby - 28 februari 2010 20:05

gillas av Ida !

 

Kollat dressyr från Göteborgs horseshow, och även hoppning- världscupen därifrån idag, PÅ TV:N. Skulle gärna varit där, men det va jag inte. Men nästa år, då vill jag dit !

På hoppningen i omhoppningen gjorde Jens Fredricson en sak han ska ha APPLÅDER för ! Hans häst stannade in precis innan ett hinder, och hoppade sedan FRÅN STILLASTÅENDE ! 1,60 tror jag dessutom det var ! Satt med öppen mun i säkert 1 minut efter det, haha.

  Något jag verkligen är facinerad av i dressyr, är galoppombyten i var eller vartannat steg, det vill jag också kunna !


 http://www.youtube.com/watch?v=_nUAktyAxlA


puss, !

Av Ida Rigby - 27 februari 2010 20:51

... JAG VILL HAA !!


Har kollar runt lite på H&M, Gina Tricot, Nelly.com m.m men har inte hittat något ...


Vet Ni vart man kan få tag i sånna här snygga leggings ?


Av Ida Rigby - 27 februari 2010 20:04

... har spenderats hemma, och i stallet !  Red Jackpot, Ida gillar skarpt. Lite skillnad att denna veckan har jag ridit tre gånger, annars brukar jag bara rida en gång i veckan. Imorgon blir det nog också bara att vara hemma och ta det lungt, om det inte kommer något "roligare".


Har ingen direkt lust att sitta kvar här, ingen direkt lust att kolla på Melodifestivalen heller ... Kanske ska kolla runt på internet efter lite snygga kläder ?


Jaja, Ha det BÄST, pusss !

Av Ida Rigby - 26 februari 2010 21:12

lite av h&m-beställningen kom idag, niiice !! 

  

tshirt, klänning, armband !



slänger in en liten bild på kevins snyggischa mössa från SWEET här med som jag snodde idag en liten stund ...

  




Av Ida Rigby - 26 februari 2010 20:45

Var med min bästa vän efter skolan. inget slår henne.


Inte en enda gång men har tråkigt med henne, jag Ä L S K A R Dig min flummis !


Och nu ska du till Thailand, jag är glad för din skulle, för att du ska få göra det. Men jag kommer sakna dej ...

För även om vi inte träffas, så har vi ända alltid kontakt.

Det går max en dag utan att vi sms:ar eller pratar i telefon.

  Fast jag har andra i skolan kommer det inte bli samma sak, utan dej.

TVÅ VECKOR, det är länge, fast ändå så kort.


När du kommer hem är jag 14, då fortfarande tretton, hihi.


Tänk vad mycket vi har hittat på ! Och ändå har inte inte känt varandra såå länge, sommaren 2008, det va då vi blev bästisar tror jag. Du va väl inte direkt den jag trodde jag skulle bli så här bra kompis med, men det blev jag ! OCH SHIIT VAD GLAD JAG ÄR ÖVER DET ! Hade nog inte klarat allt utan dej, så så glad över att du finns !

  

bild från i somras, jag&sara

Av Ida Rigby - 25 februari 2010 20:36

... kan säja att jag blivit smått beroende av deras musik, på Spotify spelas låtarna om och om igen. Gillas !


donkeyboy

Av Ida Rigby - 25 februari 2010 20:03

provet är gjort, inga läxor tills imorgon & inga prov nästa vecka !

 

Provet idag gick nog rätt bra, känndes så iallafall. Lite problem med orden, men verben satte jag nog !

 Varit en bra dag, byggde hus av pappkartog på tekniken, det blev HIMLA snyggt om jag får säja det själv.


På kören efter skolan fick jag reda på att det finns möjlighet att nästa vecka sjunga med en rätt så känd gospelkör, något man annars får betala ca. 1500 för att göra. Det va en sak jag nappa på direkt, låter kul !


Har hittat sjukt fina kläder hos Monki, som har snygga kläder till ganska bra priser, kolla här !


monki ! http://www.monkiworld.com/


kraam, //Ida


Av Ida Rigby - 24 februari 2010 19:30

Dagens prov; gick nog rätt bra. Kändes så ialladfall, inga konstiga frågor, inget överdrivet svårt.


Så imorgon är det dags för tyskaprov, går nog rätt bra det med, får vi hoppas.


På friskvården körde vi fyra i soffan - killarna krävde revansch från tekniken förrförra veckan då vi tjejer vann, och dom fick sin revansch.

Efter skolan ska jag, Edona & Ann-marie ta oss ner till busstationen, och jag har SÄMST balans, och både jag och Edona hade dåliga skor, så det gick inte annat än just, dåligt ! Vi ramla, och när jag ställt mig upp blir jag omkulldragen igen ... Så resten av vägen ner till bussen gick jag med snöblöta byxor, thats life.


kolla hur snön hänger ner på skolan !

  

jag, sara, edona pluggar tyska i skolan ...


  

... edonas åsikt om detta


Ha det BÄST, puss !

Presentation

en blogg om mig, mitt liv och det som står mig närmast, allt från hästar till mode !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritaffär ?
 H&M
 Gina Tricot
 Lindex
 JC
 BikBok
 Zara
 Monki
 TopShop

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards